Nahotki: Dori marketingi qurboni asosan bolalar?!

Nahotki: Dori marketingi qurboni asosan bolalar?!

Kanada sosiologlari tadqiqotlariga ko‘ra eng ko‘p dori reklamasidan bolalar aziyat chekar ekan. Sababi, ularda tanlov xuquqi yo‘q. Bu tanlovni ular uchun xovliqma ota-onalari qabul qilishadi. 

Erinchoq ota-onalar bolalarini pediatr ko‘rigiga olib borishga erinib reklama qilingan dori vositalarini mustaqil berishadi. Natijada butun dunyo bo‘ylab xar yili 170 mingga yaqin bola og‘ir asoratlarni boshdan kechirmoqda. 

Xurmatli shoshqaloq,  erinchoq va kallasi xaminqadar ota-onalar. Iltimos, bolalaringizni pediatr ko‘rigisiz mustaqil davolamang. Bolada nima ayb?.. 


Matnda xatolik topsangiz, o‘sha xatoni belgilab, bizga jo‘nating (Ctrl + Enter)

Bo'limga tegishli qiziqarli xabarlar

Fikr bildirish uchun qaydnomadan o'tishingiz so'raladi va telefon rakamni tasdiklash kerak buladi!