Turkiya va Xitoy Rossiya bozorini zabt etmoqda

2025 yilda Rossiya savdo markazlarida Turkiya 🇹🇷, Xitoy 🇨🇳 va Janubiy Koreya 🇰🇷 dan 23 ta yangi xorijiy brend paydo bo‘lishi kutilmoqda. Bu haqda NF Group konsalting kompaniyasi TASS agentligiga ma’lum qildi.
🔹 Yangi kelayotgan brendlarning yo‘nalishlari:
Turkiya va Janubiy Koreya brendlari – premium segmentga yo‘naltirilgan
Xitoy kompaniyalari – o‘rtacha narx, ommaboplik va keng assortiment
Xorijiy brendlar soni oshmoqda
✅ 2022 yil – Rossiya bozoriga 11 ta yangi brend kirdi
✅ 2023 yil – 22 ta yangi brend ochildi
✅ 2024 yil – 25 ta yangi brend faoliyat boshladi
📍 Moskva – 2024 yilda 20 ta yangi xorijiy do‘kon ochilgan
📍 Sankt-Peterburg – 5 ta yangi brend
🔹 Rossiyada ishlay boshlagan yirik kompaniyalar:
Xitoy brendlari: Balabala, Candy, Dreame
Turkiya brendlari: Madame Coco
2025 yilda xorijiy brendlarning Rossiyaning turli hududlarida kengayishi kutilmoqda.
Xitoy yetakchilik qilmoqda
📈 2024 yilda Rossiya bozoriga kirgan yangi brendlarning 35% Xitoy kompaniyalariga tegishli. Ular faqat Moskva va Sankt-Peterburgda emas, balki:
Podmoskove, Kaliningrad viloyati, Perm o‘lkasi singari hududlarda ham faoliyat boshladi. Masalan, Dreame va Happy Easy Anyway kompaniyalari ushbu hududlarda do‘konlar ochdi.
Bozorning kelajagi
🔹 Rossiya brendlari o‘z ta’sirini kuchaytirishga harakat qilmoqda
🔹 Yangi xalqaro kompaniyalar kirib kelishi davom etmoqda
🔹 Ijarachilarning almashinuvi va yangi savdo joylari yaratish jarayoni ketmoqda
Biroq NF Group vakili Yevgeniya Xakberdiyevaning ta’kidlashicha, haqiqatda ushbu brendlarning ochilishi iqtisodiy vaziyat, savdo markazlaridagi joylarning mavjudligi va chakana savdo tarmoqlarining strategiyasiga bog‘liq bo‘ladi.