Koronavirus: "Adidas" o‘z foydasining bir qismini yo‘qotdi

Koronavirus: "Adidas" o‘z foydasining bir qismini yo‘qotdi

Xitoyda COVID-19 tufayli Adidas savdosi 35 foizga kamaydi. Bu haqda «Lenta.ru» xabar berdi.

Reuters ma’lumotlariga ko‘ra, Xitoyda davom etayotgan blokirovka sharoitida Germaniyaning Adidas brendi sotuvi pasaygan.

Adidas savdosi do‘konlarning yopilishi va COVID-19 tufayli Xitoyda traffikning kamayishi tufayli 35 foizga kamaydi. Butun dunyo bo‘ylab sotuvlar 3 foizga kamayib, 5,58 milliard dollarni tashkil etdi, operasion daromad esa 38 foizga tushib, 325 million dollarni tashkil qildi.

Kompaniya joriy davr eng pessimistik bo‘lishiga umid qilmoqda, oldinga Adidas logistika inqirozi tufayli 210 million dollar yo‘qotishiga qaramay, sotuvlar 11-13 foizga o‘sishini, shuningdek, sof daromadning 1,89-1,99 milliard dollarni tashkil etishini taxmin qilinmoqda.

«Katta tashqi qiyinchiliklarga qaramay, biz uchun strategik maqsadlarimizga sodiq qolish va hozirgi vaqtda qisqa muddatli foyda olishga intilmaslik muhim», dedi Adidas bosh direktori Kasper Rorsted. Nemis kompaniyasi rahbariyati logistika inqirozining yumshashi, G‘arbdagi kuchli dinamika va yirik sport tadbirlari tufayli 2022 yilning ikkinchi yarmida savdo hajmining 20 foizdan ko‘proqqa o‘sishini kutmoqda.

Avvalroq Adidas, Nike va Puma kabi boshqa sport kiyimlari brendlari qatori Rossiya bozorini tark etgan. Yamal mahalliy kiyim-kechak brendining egasi bo‘sh joyni to‘ldirishga tayyorligini aytdi.


Matnda xatolik topsangiz, o‘sha xatoni belgilab, bizga jo‘nating (Ctrl + Enter)

Bo'limga tegishli qiziqarli xabarlar

Fikr bildirish uchun qaydnomadan o'tishingiz so'raladi va telefon rakamni tasdiklash kerak buladi!